معرفی وبلاگ
صفحه ها
دسته
سخن روز
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 289302
تعداد نوشته ها : 108
تعداد نظرات : 52
Rss
طراح قالب
GraphistThem272

به گزارش ثانیه نیوز در روز شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ تحت یک مطلب خود 1
یک نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری که تلاش داشت نظر مراجع را نسبت به دولت نهم دچار خدشه کند. در این تحرک انتخاباتی خود ناکام ماند.
یک عضو جامعه مدرسین که ارتباط نزدیکی با بیت آیت‌الله نوری همدانی دارد در گفتگو با خبرنگار ثانیه‏نیوز، از حمایت این مرجع تقلید از نامزد گفتمان امام و رهبری خبر داد و گفت: ایشان شدیدا از مواضع غیر منصفانه یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کردند.
این عضو جامعه مدرسین افزود: در جریان دیدار یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، این نامزد محترم شدیدا از دولت نهم انتقاد کرد که آیت‌الله العظمی نوری همدانی این نامزد را دعوت به انصاف کرد و از عملکرد دولت احمدی‌نژاد حمایت کرد و فرمودند« همه دولت‌ها نقاط ضعف و قوت دارند که شامل دولت فعلی هم می‌شود ولی نقاط قوت این دولت کم نیست لیکن برخی مخالفین بی‌انصافی می‌کنند و به جای نقد، سیاه‌نمایی می‌کنند.»
به گزارش ثانیه‏نیوز، این عضو جامعه مدرسین اضافه کرد: حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی به این نامزد محترم فرمودند: «شما چند سال در حاشیه بوده‌اید و در دورانی که دلسوزان نظام از عملکرد برخی دولتمردان به شدت گلایه داشتند چیزی نگفتید . شما هم باید پاسخ دهید در فصلی که به اسلام و نظام حمله می‌شد کجا بودید؟ و چرا سکوت کردید؟»
لازم به یاد آوریست این نامزد انتخابات ریاست جمهوری روز پنجشنبه ۲0 فروردین ۱۳۸۸، به دیدار برخی علما و مراجع عظام تقلید رفت که با فضا سازی بعد از این دیدارها، تلاش داشت این دیدارها را حمایت مراجع از خود القا نماید که چند روز بعد مراجع تقلید از جمله آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله مکارم شیرازی و...اعلام کردند که «این دیدارها به معنای حمایت نیست.»
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با این کاندیدا علاوه بر مطالب فوق با گرامیداشت روز 20 فروردین ماه، سالروز قطع ارتباط سیاسی ایران با آمریکا و همچنین روز جشن هسته‌ای و علکرد دولت نهم در این مورد  خاطرنشان کردند: فن‌آوری هسته‌ای برای ما مسئله‌ای بسیار مبارک بوده و سبب شده است که ما امروز نظام قدرتمندی در دنیا داشته باشیم.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب به چاوز تصریح کرد: عصبانیت استکبار نیز در شرایط کنونی به این دلیل است که ما به کشوری تأثیرگذار در دنیا تبدیل شده‌ایم.
ایشان افزودند: امروز مملکت ما به اقتدار خوبی در سطح جهان رسیده و ما وظیفه داریم در تقویت نظام بکوشیم.
آیت‌الله نوری همدانی ادامه دادند: نظام اسلامی همانند موجود زنده‌ است که باید برای نگهداری این موجود زنده تلاش کرد.
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و اتحاد کشور در تمام دوران‌ها گفتند: امیدوارم انتخابات ریاست جمهوری نیز همچون گذشته با شکوه خاصی برگزار شود.
ایشان اضافه کردند: ما نیز به عنوان طلبه‌ای از طلاب حوزه علمیه قم همواره در خدمت نظام هستیم.
آیت‌الله حسین نوری همدانی در اواخر فروردین سالجاری در دیدار با استاندار قم، دستاوردها و عملکرد دولت نهم را ستودند و گفتند: احمدی نژاد بسیار برای کشور زحمت می‌کشند.
ایشان افزودند: برای نگهداری و حفظ این نظام باید همه تلاش کنیم و هر کس در حد وسع خود و بر اساس وظیفه باید در راستای حفظ و اقتدار نظام همت کند.
این مرجع تقلید با اشاره به تلاش‌های دولت نهم اظهار داشتند: این نظام در مذاق کسانی که فرهنگ و تفکر اسلامی دارند بسیار شیرین است، ولی در مذاق سلطه گران و دشمنان نظام بسیار تلخ است.
همچنین بعد از اجلاس دوربان آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به برگزاری اجلاس ضدنژاد پرستی دوربان در سوئیس، شجاعت رئیس جمهور ایران را در این اجلاس ستودنی ارزیابی کرد.
ایشان افزودند: من پیگیر اخبار بودم و دیدم که با همه تحریم‌ها، توطئه‌ها و سخت‌گیری‌هایی که آمریکا، صهیونیست‌ها و پیروان آنها در جلسه اعمال کردند تا رئیس جمهور کشورمان نتواند صحبت کند، وی با شهامت و شجاعت به ارائه مطلب و بیان واقعیت هولوکاست پرداخت.

1)ناکامی یک نامزد ریاست‏جمهوری در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی


دسته ها : فرهنگ انتخاب
شنبه بیست و ششم 2 1388
X